Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.
اخبارسخت افزارویژه

با iPhone Flip، گوشی تاشوی مفهومی اپل ملاقات کنید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

شرکت اپل اواخر این ماه، گوشی‌های سری iPhone 13 را که چندین ویژگی جدید دارد، معرفی می‌کند. علاوه بر آن، قرار است با iPad mini 6 و Apple Watch Series 7 هم ملاقات کنیم. البته فراموش نکنید، رویداد جدید قرار نیست ما را از فکر کردن به محصولات سال بعد و سال‌های بعدِ اپل بازدارد. گوشی مفهومی و تاشوی iPhone Flip یکی از همان محصولات است.

شرکت سامسونگ به تازگی سومین نسل گوشی تاشوی Galaxy Fold و گوشی جدید Galaxy Flip 3 را معرفی نموده است. در حال حاضر هیچ اطلاعاتی از اینکه شرکت اپل چه زمانی گوشی تاشو عرضه می‌کند در دست نداریم، ولی گوشی مفهومی iPhone Flip یک دید کلی از آیفون تاشو به ما می‌دهد.

کانسپت آیفون تاشو به ما نشان می‌دهد که اگر یک آیفون را طبق الگوی Galaxy Flip بسازیم، خروجی کار به چه صورت می‌شود. شایعاتی شنیده‌ایم که می‌گویند شرکت اپل دارد روی یک گوشی تاشو کار می‌کند، ولی شواهد محکمی در دست نداریم و نمی‌توان نتیجه قطعی گرفت.

گوشی تاشو با جدیدترین فناوری‌های اپل

گوشی مفهومی iPhone Flip به جدیدترین نسخه چیپست سری M شرکت اپل – یعنی چیپست M1 مجهز است؛ همان چیپست‌هایی که تبلت‌های iPad Pro و مکینتاش‌های جدید استفاده می‌شوند. این گوشی توسط صفحه یوتیوب Concept iPhone طراحی شده است. این صفحه طرح مفهومی جدید خود را این گونه معرفی می‌کند:

«iPhone Flip جدید با چیپست M1، نمایشگر 120 هرتزی ProMotion XDR، قابلیت Touch ID درون صفحه و فناوری Air Charge، بالاخره اینجاست!»

گوشی مفهومی «آیفون فلیپ» به نمایشگر 120 هرتزی ProMotion مجهز شده که در گوشی‌های آیفون 13 هم از آن استفاده شده است. این گوشی مفهومی به فناوری Touch ID درون‌صفحه نیز مجهز شده است. علاوه بر آن، فناوری Air Charge شارژ این گوشی را با فاصله داشتن از شارژر نیز ممکن می‌کند و در اصل، شارژ بی‌سیم واقعی یعنی همین.

گوشی مفهومی iPhone Flip
گوشی مفهومی iPhone Flip

iPhone Flip را با iPhone Fold اشتباه نگیرید

طرح مفهومی iPhone Flip را با گوشی مفهومی iPhone Fold اشتباه نگیرید! گوشی اول – که مورد بحث ماست – الگوی مشابه Galaxy Fold دارد ولی گوشی دوم همان ساختار Galaxy Fold و در اصل یک تبلت تاشو است. اگر پیش‌بینی‌ها و شایعات درست باشند، شرکت اپل به زودی گوشی‌های تاشوی خود را به طور رسمی معرفی خواهد کرد.

نظر شما در مورد گوشی مفهومی iPhone Flip چیست؟ آیا شما در کل، گوشی‌های تاشو را برای استفاده روزمره مناسب می‌بینید، یا اینکه این گوشی‌ها صرفاً لوکس و خاص هستند و کاربرد روزمره ندارند؟ دیدگاه‌های خود را حتماً با ما در میان بگذارید.

علی قربانی

هوانوردی، هوانوردی، هوانوردی... در کنارش، کمی هم سخت افزار و تکنولوژی ?

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all دیدگاه
دکمه بازگشت به بالا